Aangepaste dienstverlening vanwege het corona-virus

Aangepaste dienstverlening vanwege het corona-virus

We passen onze dienstverlening aan om de verspreiding van het corona-virus te beperken. Met ingang van maandag 16 maart werken we als volgt:

  • Onze medewerkers werken zo veel mogelijk vanuit huis. We maken zo weinig mogelijk afspraken op onze locatie in Franeker en bij de gebiedsteams in Waadhoeke, Harlingen, Vlieland en Terschelling.
  • Onze prioriteit is dat onze dienstverlening aan inwoners zo goed mogelijk door blijft gaan. We zorgen er dus voor dat de uitkeringen zoals altijd op de laatste werkdag van de maand uitbetaald zijn en Wmo- en Jeugdwetvoorzieningen zo snel mogelijk regelen.
  • Heeft u een afspraak met een medewerker van de Dienst? Dan neemt deze medewerker contact met u op. U kunt ook zelf contact opnemen als u de contactgegevens van de medewerker heeft, of via onze algemene contactgegevens (zie onderaan)
  • Moet u formulieren of bewijsstukken inleveren? Doe dat dan zo veel mogelijk digitaal. Dat kan door een duidelijke foto of scan te maken van het ingevulde formulier en dat naar ons te e-mailen. Dit geldt zo lang de corona-maatregelen van toepassing zijn. Daarna kunt u formulieren weer zoals altijd op papier inleveren.

Heeft u nog vragen?
Zodra er nieuwe afspraken gelden vermelden we dat op deze website. Heeft u nog vragen? Dan kunt u ons bereiken via contact@sozawe-nw-fryslan.nl, 0517-380200 of via uw casemanager.