Stuur een brief
Adres: De Dienst t.a.v. Klachtcoördinator, Postbus 4, 8800 AA Franeker. Zet je naam en adres in de brief.
Wij vinden het belangrijk dat je tevreden bent over onze dienstverlening. En dat de ondersteuning die wij bieden goed terecht komt. Is dat niet het geval? Laat het ons dan weten.
Ben je niet tevreden over onze dienstverlening? Dan kun je een klacht indienen. Onze klachtcoördinator neemt binnen een paar dagen contact met je op. Samen zoeken jullie naar een oplossing.
Adres: De Dienst t.a.v. Klachtcoördinator, Postbus 4, 8800 AA Franeker. Zet je naam en adres in de brief.
Je kunt het printen en opsturen, of digitaal invullen en via e-mail versturen.
Stuur een e-mail naar contact@sozawe-nw-fryslan.nl
Bel naar 0517-380200 (op werkdagen van 9.00-12.00 uur en van 13.30- 16.00 uur)
Een klacht is niet hetzelfde als een bezwaar. Ben je het niet eens met een besluit over jouw uitkering, aanvraag of ondersteuning? Dan kun je een bezwaar indienen. Hoe je dat doet, lees je in de brief waarin het besluit staat.
Denk je dat iemand onterecht een bijstandsuitkering of ondersteuning uit de Wmo of Jeugdwet krijgt? Twijfel je over de kwaliteit van een zorgverlener? Denk je dat iemand fraude pleegt met een uitkering of Pgb? Dan kun je dat aan ons melden. We gaan je melding onderzoeken. We gaan altijd vertrouwelijk om met gegevens en de informatie die je ons geeft.
Stuur je brief naar De Dienst, t.a.v. afdeling Handhaving, Postbus 4, 8800 AA Franeker.
Je kunt het formulier digitaal invullen en versturen.
Stuur een e-mail naar contact@sozawe-nw-fryslan.nl
Bel naar 0517-380200 (op werkdagen van 9.00-12.00 uur en van 13.30- 16.00 uur)